medlemsregister

Diverse tips om annonser, marknader,annat kul.

medlemsregister

Inläggav smulle » tor aug 08, 2013 8:45 am

En fråga, kanske till Conny. kan man göra ett medlemsregister kanske med ett lösenord med alla medlemmars telefonnummer och ev. mailadreser? skulle underlätta.
Användarvisningsbild
smulle

Re: medlemsregister

Inläggav Dahl » tor aug 08, 2013 7:11 pm

Kassören har nog uppgifter på vilka som betalt medlemsavgiften.Det vore nog bra och enkelt att fixa. Vi borde nog plocka bort namnen från hemsidan på dom som inte är med längre.
Användarvisningsbild
Dahl

Inläggav Conny » fre aug 09, 2013 9:38 pm

Ja ett register kan man ha här, men ingen vill bemöda sig med det dryga att logga in så det är nog kört med nån typ av inloggning. :(
Användarvisningsbild
Conny
Site Admin

Inläggav DödsDan » lör aug 10, 2013 3:54 pm

Öppet eller inloggning???
Folk är ju för slöa för att logga in, eller är det kunskapen som är utebliven??? Själv så tycker jag det är super att man kan skapa vissa trådar och inte behöver leta igenom hela gästboken för vissa inlägg, men så länge medlemmarna bara skriver i gästboken så kommer även jag att få fortsätta att leta där. Och det kan man väl diskutera hur kul det är om man ska leta efter något som är 1-2 månader gammalt. Dessutom är ju forumet sökbart och det gör ju inte saken sämre.
Om medlemmarna börjar använda forumet mer om det är inloggningfritt vet vi ju inte.
Hallsta Moppers har ju ett öppet forum + en del som dom kan logga in på..
Men det är min åsikt :twisted:
Användarvisningsbild
DödsDan

Återgå till Diverse