HjälmKamera

Diverse tips om annonser, marknader,annat kul.

HjälmKamera

Inläggav Edvin » ons jul 24, 2013 6:51 pm

Tjenare, Crusaders

Som vissa av er sett så har jag köpt en hjälmkamera som jag har tänkt filma med när vi är ute och åker.
Jag har tänkt göra så att jag filmar under hela moppe-säsongen och sedan lägger jag ut videorna under vintern då man inte "kan" åka moppe, så vi kan stilla absitnensen lite grann i alla fall.

Däremot kan jag inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra videorna. Om jag ska lägga ut en helmoppetur varannan/varje vecka (beroende på hur mycket jag hinner få filmat under säsongen) och lägga ut en video varje månad med högpunkterna från turerna, eller bara högpunkter, eller bara hela turer. Eller man kanske kan snabba upp turen när det inte händer något intressant och sen sakta ner den när det är något intressant.

Så detta behöver jag få era synpunkter på.
Ni kanske inte ens vill att jag lägger ut på vintern utan på sommaren, då får ni skriva det.

Någon kanske inte ens vill vara med i videon, då får ni ju såklart skriva det också, så försöker jag sudda ut dig/inte ta med dem bitarna då du är med, men det löser vi nog på något sätt!

Kom med förslag!!!
Användarvisningsbild
Edvin

Re: HjälmKamera

Inläggav Dahl » sön aug 04, 2013 7:47 pm

Lägg ut när du får tid.Hoppas det blir en del filmat i Mellsta med.
Användarvisningsbild
Dahl

Inläggav Edvin » sön aug 04, 2013 8:32 pm

Japp, jag har beställt två extra batterier så att jag kan filma länge utan att behöva ladda ;)
Användarvisningsbild
Edvin

Inläggav SörenB » lör aug 10, 2013 4:42 pm

Lägg ut på vintern när vi inte kan åka i shorts och t-shirt.
Filmar du ett helt rally så kan du ju dela upp rallyt i de olika sträckor som det blir, om man nu vill åt något mellan fråga 6 och 7 t.ex så blir det lättare att hitta. Turerna kan man åxå dela upp vid varje stopp.
Lägg ut när du har tid och lust.
Användarvisningsbild
SörenB

Återgå till Diverse